Maldiv Thai
és Gyógymasszázs Központ

Szalon etikett

Szalonunkban elsődleges szempont a szakértelem és kizárólagosan Vendégeink kényelme és elégedettsége a mi motivációnk. Szakmailag és emberileg is igyekszünk mindent megtenni azért, hogy mindenki megtalálhassa a számára leginkább kikapcsolódást nyújtó kezelést, masszőrt, a legalkalmasabb időpontot. A hét minden napján és legtöbbször ünnepnapokon is gőzerővel dolgozunk Önért és minden Vendégünkért. A profi munkát garantáljuk és igyekszünk teljes élményt nyújtani, minden kezelésünkbe belecsempészni valami egyedit, valami személyre szólót. A tökéletes együttműködés érdekében a teljes személyzet, mind a thai, mind pedig a magyar csapat türelemmel és empátiával fordul egymás felé. Hiszen együtt minden könnyebb és a tökéletes együttműködés megkönnyítése érdekében megfogalmaztunk egy rövid szalon etikettet Vendégeink számára is.  

 

Foglalás, lemondás, késés

Rugalmassággal kezelünk minden időpont foglalást, hiszen minden vendéget szívesen látunk és minél több embert szeretnénk elérni, hiszen küldetésünknek tekintjük, hogy minél többen részesei lehessenek annak a kellemes kikapcsolódásnak, amit nyújtani tudunk. Azonban masszőreink be kell lássuk, fizikai munkát végeznek, így minden kezelésük között szünetet adunk nekik. Erre, kérjük legyenek tekintettel időpont foglaláskor. Továbbá késés esetén épp ez a rövid pihenőidő rövidül le a masszőrök számára, illetve még fontosabb, hogy a következő vendég időpontjába csúszhat az előző masszázs. Éppen ezért 10 percnél több késésnél már csak rövidebb időtartamú masszázst tudunk biztosítani. Ez abszolút nem célunk, szeretnénk, ha minden Vendégünk kiélvezhetné masszázsa minden percét. Sok minden közbeszólhat persze, azonban mindennek a kulcsa a kommunikáció! Ha nem biztos abban, hogy a kívánt időpontban el tud jönni, jelezze nekünk, hogy az időpontot akképpen tarthassuk fenn. Így ha mégis lemondja időpontját, más Vendég szívesen eljön ugyanakkor, viszont ezt csak akkor tudjuk összeszervezni, ha Ön jelzi felénk, hogy foglalása nem végleges. A leghálásabbak akkor vagyunk, ha az időpontot már legalább 24 órával előtte lemondják kedves Vendégeink, amennyiben mégsem tudnak eljönni.

 

Ajándékutalvány felhasználása

Szalonunk szolgáltatásai ajándékutalványok formájában is megvásárolhatóak, melyek a kiállítástól számított 14 hónapig érvényesek. Előzetes időpontfoglalás szükséges az adott utalvány felhasználásához, annak sorszámának megadásával. Az utalványok ünnepnapokon és munkaszüneti napokon nem érvényesek. Időpontját a kezdés előtt 24 órával lemondhatja, módosíthatja. Amennyiben ezt elmulasztja, ajándékutalványa 50%-ot veszít értékéből.

 

Ajándékutalvány felhasználása érvényességi időn túl
  • A lejárat után, 14 napos díjmentes hosszabbítást kínálunk Önnek.
  • A több, mint 2 hete lejárt ajándékutalványokat 50%-os felárral tudjuk meghosszabbítani, azonban a két hónapnál régebben lejárt ajándékutalványokat nem áll módunkban elfogadni, felár ellenében sem.

 

Higiénia, betegségek

Szalonunkban teljes figyelmet fordítunk a higiéniára. Minőségi termékekkel, folyamatos, több szempontos ellenőrzéssel törekszünk a teljes tisztaságra. Amennyiben megbetegedett, nyugodtan halassza el masszázsát, hiszen mind a többi vendégre, mind a masszőrökre veszélyes lehet, ha elkapják azt. Más esetben (pl. valamilyen nem fertőző bőrbetegség esetén, stb.) kérjük, közölje velünk egészségi állapotát, hogy annak fényében tudjunk Önnek segíteni a megfelelő kezelés kiválasztásában. Természetesen minden ilyen információt bizalmasan kezelünk. Ezekre valóban azért van szükség, hogy kezelőinket, Vendégeinket, ezzel együtt Önt is védjük.

 

Teljes nyugalom

Szalonunk sokaknak a béke szigetét jelenti. Nagy segítség, ha ezt Ön is figyelembe veszi és telefonját lehalkítja a kezelés ideje alatt, illetve a masszázs helyiségekben már nem folytat telefonbeszélgetést. Önnek is jár az a néhány perc kikapcsolódás, amíg senkinek nem veszi fel a telefont! :) Áraink nem alkuképesek. Recepciósaink a pultnál nem fognak tudni alacsonyabb árat mondani, csak az egyébként is érvényben lévő kedvezményeink alapján. Ezekből pedig akad bőven! Szezonális és állandó kedvezményekkel is kedveskedünk Vendégeinknek. A recepciónál történő vehemens alkudozás zavarhatja épp masszázsra várakozó Vendégeinket.  

 

Elégedetlenség

Minden masszőrünk szakképzett és több éves tapasztalattal rendelkezik. Azonban mindegyiküknek egyedi stílusa, kiforrott technikája van, ami természetesen nem nyerheti el minden egyes Vendégünk tetszését. Ízlés dolgában nem lehet teljes az egyetértés. Ha nem tetszik Önnek a masszázs, 10-15 perc után érdemes kérni a masszőrt, hogy fejezze be a kezelést. Emiatt semmilyen hátrány nem fogja érni Önt. Ebben az esetben, ha van szabad masszőrünk, átveszi az Ön masszázsát, ha nincs, rugalmasan igyekszünk Önhöz alkalmazkodni, hogyan is kaphatja meg a vágyott tökéletes kikapcsolódást. Azonban miután a masszőr a teljes kezelést lefolytatta és Ön nem jelezte sem neki, sem recepciósunknak igényeit, nem tetszését, pénzvisszafizetési garanciát nem tudunk vállalni. Mindezek a hosszútávú és problémamentes, minden igényt kielégítő együttműködés érdekében kerültek megfogalmazásra. Csapatunk szerencsésnek mondhatja magát, nagyon ritkán fordulnak elő olyan félreértések, amik miatt Vendégeink keserű szájízzel távoznának. Épp ennek fenntartása érdekében született meg e rövid bejegyzés. Ezek után talán még egyszerűbben fog menni a gyümölcsöző együttműködés.

 

Várjuk Önt is törzsvendégeink táborában!

Up arrow icon